2013. június 22., szombat

116/122-es klassz pókemberes, pókember köntös - Jelenlegi ára: 1 Ft


6 /7éves  méretű klassz pókemberes kapucnis kék  polár köntös szuper hímzésekkel: o)
spider man
pici hibája a jobb karján kívül egy halvány folt, fotóztam, nem vészes, de tudj róla
ettől eltekintve jó állapotú
van 2 zsebe a megkötője nem tud elveszni, mert rávan varrva , klassz darab én szerettem a fiamon, ő is imádta: o)
Postázás esetén lehet, hogy belefér 750 grammba csomagolás után tudok biztosat mondani!!!
hossza: 70 cm
szél: kb. 2x45cm hónaljnál
ujja válltól: 36 cm
A családom kinőtt ruháit találhatjátok itt, igyekszem baráti árakon feltenni a ruhákat, de ha soknak találod írj és megegyezünk ésszerű keretek közt; o)
Vannak amit itt vettem a teszveszen, de nem az én méretem, mosva , vasalva nincsenek ez az új tulajdonos dolga lesz már, minden hibát jelzek, ha van!
Átvétel a Mom parknál hetente pár alkalommal , esetleg a párom II. kerületi munkahelyén amikor dolgozik, vagy a címünkön lehetséges, 2000. - Ft alatt a címünkön vagy postázom, kérlek vedd fel velem mielőbb a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a részleteket.
Köszönöm, hogy benéztél.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-07-10 19:41
. 116/122-es klassz pókemberes, pókember köntös - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése